Afsluiten van een verzekering
U sluit de verzekering af via onze website en de verzekering wordt direct geaccepteerd.
U ziet direct dat u geaccepteerd bent en wat uw polisnummer is. U ontvangt op dezelfde dag op het opgegeven e-mailadres de inloggegevens van uw digitale omgeving, de polis en het Internationaal verzekeringsbewijs.
U sluit de verzekering af via onze website en de verzekering wordt niet direct geaccepteerd.
U ziet direct dat we de verzekering niet automatisch kunnen accepteren. We nemen binnen een werkdag contact met u op om uw aanvraag met u door te nemen en te beoordelen.
U mag ons ook zelf bellen op 088 999 37 00. Uw aanvraag wordt dan met voorrang door ons beoordeelt. U ontvangt dezelfde dag op het opgegeven e-mailadres de inloggegevens voor uw digitale omgeving.
U wijzigt uw verzekering via de digitale omgeving en de wijziging wordt direct geaccepteerd.
Bent u van auto gewijzigd of heeft u de dekking veranderd dan ontvang u op dezelfde dag een nieuwe polis. En bij autowijziging een nieuw Internationaal verzekeringsbewijs.
U wijzigt uw verzekering via de digitale omgeving en de wijziging wordt niet direct geaccepteerd.
We pakken uw wijziging binnen een werkdag op. We nemen contact met u op als we nadere informatie nodig hebben. Uw wijziging behandelen we binnen een werkdag en u ontvangt daarvan de bevestiging doormiddel van een nieuwe polis binnen een werkdag.
Belangrijke informatie.
In de digitale omgeving kunt u op elk moment uw polisblad of Internationaal verzekeringsbewijs downloaden. Ook kunt u de openstaande facturen inzien. Daarnaast is het mogelijk om een schade te melden en uw relatiegegevens bij te werken of vragen te stellen.
Vragen of wijzigingen die u doorgeeft via e-mail of de normale post.
We nemen deze binnen 10 werkdagen in behandeling.
Schademelden
Meldt u de schade via de digitale omgeving of via e-mail dan ontvangt u direct een bevestiging. Meldt u de schade via de normale post dan ontvangt u binnen 5 werkdagen een bevestiging. Schades behandelen we proactief. Dat wil zeggen dat we binnen 10 werkdagen reageren op berichten.
Klachten
U ontvangt binnen 3 werkdagen een bevestiging van de ontvangst. Binnen 10 werkdagen ontvangt u een antwoord op uw klacht. Indien we denken langer nodig te hebben voor uw klacht, hoort u dat binnen 10 werkdagen van ons.
Betalingen
Hebben wij alle gegevens om uw schade te betalen. Dan ontvangt u binnen vijf werkdagen de uitbetaling op uw bankrekening.
Ontvangt u van ons geld bij een wijziging of beëindiging van uw polis dan ontvangt u binnen vijf werkdagen de uitbetaling op uw bankrekening.
Deze cookies worden ingesteld door een aantal sociale mediadiensten die we op de website gebruiken, zodat u onze content kunt delen met uw vrienden en netwerken. Deze cookies zijn in staat om uw browser te volgen op andere websites en uw interesses te bepalen. Dat kan invloed hebben op de inhoud en berichten die u op andere websites ziet. Als u deze cookies niet toelaat, is het mogelijk dat u deze tools niet kunt gebruiken of bekijken.