Onze reactietermijnen

Afsluiten van een verzekering

U sluit de verzekering af via onze website en de verzekering wordt direct geaccepteerd.

U ziet direct dat u geaccepteerd bent en wat uw polisnummer is. U ontvangt op dezelfde dag op het opgegeven e-mailadres de inloggegevens van uw digitale omgeving, de polis en het Internationaal verzekeringsbewijs.

U sluit de verzekering af via onze website en de verzekering wordt niet direct geaccepteerd.

U ziet direct dat we de verzekering niet automatisch kunnen accepteren. We nemen binnen een werkdag contact met u op om uw aanvraag met u door te nemen en te beoordelen.

U mag ons ook zelf bellen op 088 999 37 00. Uw aanvraag wordt dan met voorrang door ons beoordeelt. Wordt uw aanvraag alsnog geaccepteerd dan ontvangt u dezelfde dag op het opgegeven e-mailadres de inloggegevens voor uw digitale omgeving.

U wijzigt uw verzekering via de digitale omgeving en de wijziging wordt direct geaccepteerd.

Bent u van auto gewijzigd of heeft u de dekking veranderd dan ontvang u op dezelfde dag een nieuwe polis. En bij autowijziging een nieuw Internationaal verzekeringsbewijs.

U wijzigt uw verzekering via de digitale omgeving en de wijziging wordt niet direct geaccepteerd.

We pakken uw wijziging binnen een werkdag op. We nemen contact met u op als we nadere informatie nodig hebben. Uw wijziging behandelen we binnen een werkdag en u ontvangt daarvan de bevestiging doormiddel van een nieuwe polis binnen een werkdag.

Belangrijke informatie.

In de digitale omgeving kunt u op elk moment uw polisblad of Internationaal verzekeringsbewijs downloaden. Ook kunt u de openstaande facturen inzien. Daarnaast is het mogelijk om een schade te melden en uw relatiegegevens bij te werken of vragen te stellen.

Vragen of wijzigingen die u doorgeeft via e-mail of de normale post.

We nemen deze binnen 5 werkdagen in behandeling.

Schademelden

Meldt u de schade via de digitale omgeving of via e-mail dan ontvangt u direct een bevestiging. Meldt u de schade via de normale post dan ontvangt u binnen 5 werkdagen een bevestiging. Schades behandelen we proactief. Dat wil zeggen dat we binnen 14 werkdagen reageren op berichten.

Klachten

U ontvangt binnen 3 werkdagen een bevestiging van de ontvangst. Binnen 10 werkdagen ontvangt u een antwoord op uw klacht. Indien we denken langer nodig te hebben voor uw klacht, hoort u dat binnen 10 werkdagen van ons.

Betalingen

Hebben wij alle gegevens om uw schade te betalen? Dan ontvangt u binnen vijf werkdagen de uitbetaling op uw bankrekening.

Ontvangt u van ons geld bij een wijziging of beƫindiging van uw polis dan ontvangt u binnen vijf werkdagen de uitbetaling op uw bankrekening.

Toch nog vragen?

Onze experts staan altijd voor u klaar met antwoord en advies.
Neem contact met ons op