Blogoverzicht
Ongeluk / Pech
Veelgestelde vragen
1. Hulp bij schade en pech
Of u nu in uw eigen woonplaats, elders in Nederland of in het buitenland bent, het komt nooit goed uit als u auto het niet meer doet. Met een Baloise autoverzekering krijgt u standaard hulp als uw auto of de bestuurder niet meer verder kan rijden door een verkeersongeval, brand of een ander plotselinge oorzaak van buiten de auto
Lees meer
2. Waarvoor bent u verzekerd in Nederland?
Als de auto of de bestuurder niet verder kan rijden door een verkeersongeval, brand of een ander gebeurtenis van buiten de auto.
3. Waarvoor ben u verzekerd in buitenland?
Naast de hulp die voor Nederland geldt heeft u in het buitenland ook recht op hulp in de volgende situatie.
4. Is uw auto Volledig Casco verzekerd (All Risks)?
Indien uw auto WA Volledige Casco verzekerd (All Risks) is dan heeft u ook recht op hulp als uw auto niet meer kan rijden door pech (een mechanische of technische storing). Als op uw polisblad staat dat u pechhulp in eigen woonplaats heeft meeverzekerd, dan wordt ook pechhulp in uw eigen woonplaats aangeboden.
Lees meer.
5. Volgens de voorwaarden heb ik recht op hulp bij schade of pech. Wie moet ik bellen?
U kunt contact opnemen met SOS International. Zij zijn dag en nacht bereikbaar op telefoonnummer 020 651 51 51. Zorg dat u uw polisnummer en kenteken bij de hand heeft als u belt.
6. Wat moet ik wel of niet doen als ik op de snelweg een ongeluk krijg?
Heeft u op de snelweg een aanrijding gehad en kunt u nog doorrijden met uw auto?Alle info vind je op de ‘Ongeluk op een snelweg’ pagina.
- 02.05.2020
Deze cookies worden ingesteld door een aantal sociale mediadiensten die we op de website gebruiken, zodat u onze content kunt delen met uw vrienden en netwerken. Deze cookies zijn in staat om uw browser te volgen op andere websites en uw interesses te bepalen. Dat kan invloed hebben op de inhoud en berichten die u op andere websites ziet. Als u deze cookies niet toelaat, is het mogelijk dat u deze tools niet kunt gebruiken of bekijken.